Wednesday, January 30, 2013

Salam Weh.... maaf la coz aku dah lama x update blog ni.

Sebenarnya aku bz skit... mcm2 koje. keluar outstation ke sana sini.

Keluar bercuti pun sama byak gak... nak release kan tension. n ngabihkan

cuti-cuti yang x abis2 kan. kalo x guna. Rugi lak rasanya.. nanti burn lak cuti tu.

Baru-baru ni aku balik kg.. mak aku rindu sangt dah kat kg dia.. Nenek atok pun

dah xda dah.. Cuma mak cik jer, anak dia n sepupu jer yang ada..  Tapi betul la orang

kata kan.. bila nenek or atok dah x da ni.. kurang kemeriahan dah kat kg. Kita

balik kg pun sebab nak jumpa diorang kan. tp bila diorang xda.. adik beradik pun jarang2

balik. jadi sunyi la kg... Tapi sbb nak ubatkan kerinduan kat rumah jadi balik jugak la.






 Ni Ler kg aku tapi sebelah mak aku.....

No comments:

Post a Comment