Friday, March 4, 2011

sedihnya..hu3

Korang mesti pelik apahal minah brutal cam aku ni sedih tetiba kan..

Yelah dengan dah lama tak update blog.coz .bz sesangat dengan koje

titiba  update blog sedih lak kan..  Walau aku brutal tapi hati aku ada taman tau...

Cengini kawan yang masuk sama keje nak gi oversea  ke nambibia 8 Mac ni.

Dulu aku slalu ngan dia. Tadi sempat jumpa dia kat Alamanda.. 

Sembang macm2 ngan dia. Yang sorang lagi 25 hb Mac nak gi Rom lak.

Diorg dapat pertukaran bekerja kat sana. Best jer. Tapi aku la sedih pasal kawan baik 

p jauh.. hu3..  Aku ni p la membawa diri setakat ke E2 jer (kat opis aku la).

Tapi tak perla... tu kan rejeki diorang.. mana tau sok2 rejeki aku lak..

Anyway.... harap kwan aku tu si Nurmazlina binti Halim n Erin. Good luck to you alls..

Ada rezeki berjumpa lagi.. Miss u alls... muaaaahhhhhssss....


No comments:

Post a Comment