Monday, January 10, 2011

Kembar Tak Seiras......... Ngape ek...



Korang mesti tertanya-tanya ngaper tajuk aku kali ni pelik skit..

Sajer jer nak wat gempak.. Pada yang telah mengenali aku..

korang mesti tau sapakah gerangan perempuan yang kecik molek 

berlatarkan keindahan sawah padi yang terbentang gituw...

Itulah kakak aku. KEcik je ka.. aku jer yang terlajak besau.....


Gambar ni aku amik tahun lepas masa pi rombonngan kawin kawan .

Bila dah tengok sawah yang terbentang luas mata memandang.. ijau biji

mata merenung.. tu yang aku n my older sister ngambik gambar kenangan.

Memang syok la. Sebenarnya kat kampung aku pun ada gak.. tapi sajer la

yang kampung aku kat Kg. Ulu mengkuang n kg. sungai bedarah, Selama perak

tapi yang ni kat kedah. jadi amik gak ler gambar kan.

Yelah..  dah la  tiap2 hari keje dengan dinding2 bangunan, bila tengok pemandangan

sekali sekala.. sejuk skit mata..  Kampung korang camne lak? Kalo duk kampung

baru tu.. lupa2 kan la ek.. korang jumpa sawah kat dalam frame tv jer la kan.. So sorry la..

jangan sampe satu hari nanti anak2 korang lak tak kenal antara lembu dengan kuda..he3..


Apa2 hal.. lu pk la sendiri....  he3


Memory lane of cucu pendek.... q(^_^)p

No comments:

Post a Comment