Sunday, November 21, 2010

musim banjir vs musim orang kawin

Salam sume... maaf lah dah lama aku tak update blog ni...
bz giler skit bln lepas ngan bulan ni.. ni pun dah cool down skit.
biasa la ujung2 tahun.. Awal bulan ari tu negara kita dilanda banjir teruk
di beberapa negeri seperti Kelantan, Kedah, Perlis...
Aku pun dalam tengah bulan lepas p Perlis. Selamat la program awal skit..
kalo ujung bln lepas. mau juga aku bersampan ke tempat program. he3..


Kecian bebudak yang kena p sekolah time banjir kan.. teringat kenangan  masa aku 
dulu-dulu. camtu la rupenya.

Kenduri Yum3
Agak-agak dah kurang skit banjirnya, datang lak musim cuti sekolah. Jadi orang pun
berlumba-lumba nak kawin.. Jd bz balik ler aku bagi memenuhi undangan kawin
orang labukan aku yang kawin hu3...tak kisah la.. janji dapat makan nasik
minyak free.. Pastu dengan budak-bdk sibuk nak bersunat lagi..
jadi sibuk la mak bapak nya wat kenduri kesyukuran. Apa lagi makan free lagi. he3.
Korang pun mesti sama gak kan... Pantang diajak bab2 makan
mesti la datang kan.. he3... Makan free beb...  anyway aku berharap
mangsa2 banjir dapat bersabar menghadapi dugaan dari tuhan manakala bagi
yang berkahwin pun aku ucapkan tahniah semoga berbahagia ke anak cucu.. AMIN.....

No comments:

Post a Comment